Marketing
Als je een succesvolle webwinkel wilt, zul je op wat voor manier dan ook aan marketing moeten doen. Op deze pagina verzamelen we onze content over marketing en e-commerce, zodat jij een succes kunt maken van je webshop.
Trending artikelen
-
Hoe belangrijk zijn keurmerken voor consumenten bij veilig online shoppen?
Gepubliceerd op 31 juli 2024KennisartikelOnderwerpen Kennis97% van de Nederlanders van 15 jaar of ouder heeft vorig jaar een online aankoop gedaan. Hoe kun je consumenten laten weten dat ze bij jouw webwinkel aan het juiste adres zijn?
Marketing gebruiken we als verzamelterm voor alles wat met online communicatie en verkoop te maken heeft. Wil je meer de diepte in? Kijk dan eens bij onze andere topics:
Alle artikelen in Marketing
Filter op
-
Dit is waarom customer loyalty zo belangrijk is
Gepubliceerd op 9 september 2024KennisartikelOnderwerpen KennisLoyale klanten zijn waardevolle klanten. Ze keren vaker terug naar je webshop, besteden meer en kosten minder dan nieuwe klanten. Alleen, hoe maak je van je klanten loyale klanten?
-
Hoe belangrijk zijn keurmerken voor consumenten bij veilig online shoppen?
Gepubliceerd op 31 juli 2024KennisartikelOnderwerpen Kennis97% van de Nederlanders van 15 jaar of ouder heeft vorig jaar een online aankoop gedaan. Hoe kun je consumenten laten weten dat ze bij jouw webwinkel aan het juiste adres zijn?
-
Oproep: Denk mee over de herziening van de Code E-mail
De Code E-mail, die ooit een basis legde voor de regulering van e-mailmarketing, is aan herziening toe vanwege veranderingen in de markt.
-
Thuiswinkel.org heeft een nieuwe business partner: GroupM
GroupM, een van de grootste mediainvesteringsmanagementgroepen ter wereld, is een nieuwe business partner van Thuiswinkel.org.
-
Onderzoek Autoriteit Persoonsgegevens naar cookies
De Autoriteit Persoonsgegevens houdt toezicht op hoe organisaties omgaan met persoonsgegevens. Als er niet op de juiste manier toestemming wordt verkregen kan de Autoriteit Persoonsgegevens handhaven.
-
E-learning: Deepdive: Praktische datatoepassingen binnen e-commerce
Gepubliceerd op 8 februari 2024VideoOnderwerpen [_General:General]Deze deepdive heeft als voornaamste doel om jou handvatten te geven zodat je snel aan de slag kunt met data en zo je bedrijfsvoering verder kunt optimaliseren.
-
E-learning: Introductie in data
Gepubliceerd op 8 februari 2024VideoOnderwerpen [_General:General]In deze e-learning gaan we dieper in op het belang van data voor (web)winkeliers en de effectiviteit van verzamelen en analyseren van gegevens.
-
Je eerste stappen als ondernemer om te groeien met data
Gepubliceerd op 7 februari 2024KennisartikelOnderwerpen KennisDit artikel introduceert het gebruik van data voor e-commerce groei, benadrukt de behoefte aan data-experts in het MKB en biedt een e-learning om data efficiënt te benaderen. Het belang van een meetplan wordt benadrukt, gevolgd door vier methoden voor data verzamelen. Het eindigt met een oproep om direct te beginnen met de e-learning voor groei via data.
-
Een succesvolle b2b-personalisatiestrategie in 6 stappen
Gepubliceerd op 5 december 2023KennisartikelOnderwerpen InnovatieOngeacht het product dat je verkoopt, de dienst die je verleent of de branche waarin je opereert: met personalisatie bied je je bezoekers en klanten een betere ervaring, versterk je klantrelaties en boost je conversies.
-
De toekomst van online betalen: Een analyse van betaalinnovaties voor retailers
Gepubliceerd op 9 november 2023KennisartikelOnderwerpen InnovatieNiet alleen technologie en consumentengedrag ontwikkelen zich in razend tempo, ook betaalmethoden doen dat; er zijn steeds meer mogelijkheden.
-
E-learning: Customer Loyalty
Gepubliceerd op 7 november 2023VideoOnderwerpen [_General:General]In deze e-learning leer je wat customer loyalty (klantloyaliteit) is, waarom het zo belangrijk is en hoe je loyale klantrelaties kunt bouwen.
-
Personaliseren kun je leren: belangrijke lessen uit 6 cases
Gepubliceerd op 7 november 2023KennisartikelOnderwerpen InnovatieDe 30 experts uit deze groep zijn zelf vaak de vraagbaken in de bedrijven waar zij voor werken. Maar hoe leer je meer over je vak als je al bekend staat als dé specialist op het gebied van e-commerce, digital marketing en/of CRO?