Tuinmeubelshop.nl
Información de contacto verificada
Website URL
Envía un correo electrónico a
Phone number
CoC
CoC 60373784
Dirección de la empresa
Kellensedwarsweg 2
4004JC TIEL
Países Bajos
4004JC TIEL
Países Bajos
Certificado
-
Thuiswinkel Waarborg
Certificado válidoVer certificado
Opiniones para Tuinmeubelshop.nl
Puntuación total en los últimos 12 meses
9,5
Total de opiniones
18562
Recomendaciones
98 %
[_General:LatestReviews]
-
Score10,0
Snelle levering, alles compleet zeer mooi!!!
23 de junio 2026[_General:NumberOfStarsPluralFormat]Na grondige zoektocht op het internet bij de Tuinmeubelshop terecht gekomen en met dank aan de duidelijke omschrijving en foto,s een keuze gemaakt en een paar dagen later kon ik gaan genieten van een prachtige loungeset op mijn dakterras, zeer bedankt Tuinmeubelshop!! Een aanrader dat is zeker.SusanEnkhuizen -
Score3,0
Mooie tuinmeuebel, waardeloze service
20 de junio 2026[_General:NumberOfStarsPluralFormat]In de winkel in Nunspeet hebben we een prachtige loungeset, eetstoelen en barstoelen uitgezocht. Omdat we thuis nog even wilden nameten, hebben we de bestelling later via WhatsApp geplaatst. Dit verliep ontzettend snel, soepel en klantvriendelijk; we kregen zelfs nog een nette korting als we snel beslisten. Tot zover niets dan lof: de zaak heeft mooi spul staan en het product zelf is kwalitatief goed. Maar toen de loungeset op 20 mei werd geleverd, bleek er één pootje te missen. De set was hierdoor direct onbruikbaar. Wat volgde was een maand lang totale frustratie en een opeenstapeling van slechte service: • Meerdere e-mails gestuurd waar simpelweg niet op werd gereageerd. • Talloze keren gebeld met de klantenservice. Beloftes over 'spoedmeldingen' en 'terugbellen' werden keer op keer niet nagekomen. • Er werd constant geweigerd om een pootje uit een bestaande voorraadset te leveren om ons snel te helpen. Uiteindelijk was na precies een maand de maat vol. Na weer een doodlopend gesprek met de online klantenservice ben ik zelf maar naar het filiaal in Nunspeet gereden. Zelfs daar wilden ze de melding in eerste instantie wéér doorschuiven naar de serviceafdeling. Ik heb echt op mijn strepen moeten staan en de discussie moeten aangaan om uiteindelijk – na een maand wachten – een pootje van het showroommodel mee te krijgen. Het pootje is binnen en de loungeset staat, maar de service na verkoop krijgt een zware onvoldoende. Geen excuses voor de overlast, geen proactieve communicatie en een passende tegemoetkoming kon er niet vanaf. Heel erg jammer voor een zaak die in de basis zulke mooie producten verkoopt.MichelleHarderwijk -
Score10,0
Top bedrijf
19 de junio 2026[_General:NumberOfStarsPluralFormat]Eind april een Tuinset besteld. Juni geleverd. Keurig op de camping. In elkaar zetten ging oké. Alles was goed beschermend verpakt. De set zit heerlijk. Osmen manly bank en stoelen en evora tafel. Kan helaas geen foto toevoegen.Familie kootVierhouten